CONTACT/FAQ

Zit je met een vraag?  Neem alvast een kijkje hieronder!

Mijn bestelling

Ik heb een foutje gemaakt.  Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Dat kan alleen wanneer we jouw bestelling nog niet hebben verstuurd.  Van zodra jouw bestelling is vertrokken, kan er niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.

Wil je iets aanpassen?  Mail dan naar info@mashupsbykim.be

Wanneer je jouw bestelling ontvangen hebt, is het wel omgelijk om artikelen om te ruilen.


Kan ik producten retourneren?

Heb je je vergist bij het bestellen van een product en ben je niet helemaal tevreden?  Kan gebeuren!
Je kan (een deel van) jouw bestelling ruilen of terugsturen binnen de 14 kalenderdagen na de levering van jouw pakket.  Hou er wel rekening mee dat de retourkosten steeds voor jouw eigen rekening zijn!
Wanneer je producten retour stuurt, doe je dit steeds met een track & trace code.  Pakketten die verloren gaan zonder een track & trace zullen niet terugbetaald worden. 

VOORWAARDEN VOOR RETOUR:

  • Zorg er ook voor dat de producten steeds in de originele verpakking en met alle toebehoren terug worden verzonden.
  • De producten moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn!
  • Producten met gebruikssporen (vlekken, parfumgeur, krassen,...) worden niet aanvaard
  • Artikels uit onze Sale of die aangekocht werden met een speciale korting, kunnen niet geretourneerd worden.


WAT MOET JE DOEN?

  • Stuur binnen de 14 dagen na ontvangst van jouw pakket een mailtje naar info@mashupsbykim.be met als onderwerp 'Retour bestelling (bestelnummer'

  • Breng jouw pakketje binnen bij de bezorgdienst naar keuze in de originele verpakking, volledig intakt en stevig ingepakt.  Voeg het retourformulier dat je van ons ontvangen hebt bij in jouw pakket.

  • Stuur jouw pakket op naar onderstaand adres:
    Mashups by Kim
    tav Kim Van Caer
    Pater Vertentenstraat 39
    9220 Hamme

  • De terugbetaling van jouw producten zal gebeuren binnen de 14 kalenderdagen nadat jouw pakket is toegekomen bij Mashups by Kim.  Dit enkel wanneer de producten onbeschadigd terug komen.


Een artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Komt dit terug op stock?

Jammer te horen dat jouw favorietje net niet meer beschikbaar is!
Wij proberen er steeds voor te zorgen dat onze stock zo snel mogelijk terug wordt aangevuld. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van onze leveranciers.

Volg ons alvast op social media en schrijf je in op onze nieuwsbrief, dan houden wij je op de hoogte als producten opnieuw op voorraad zijn.

Mijn betaling

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij het afronden van jouw bestelling kan je kiezen uit volgende betaalmogelijkheden:

  • Bancontact
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • IDeal
  • Klarna


Hoe geef ik mijn kortingscode of cadeaubon in bij mijn betaling?

Bij het afronden van jouw bestelling kan je de kortingscode of code van jouw cadeaubon invullen.

Klik op "Kortinscode/cadeaubon toepassen" en de korting zal automatisch verrekend worden.


OPGELET!! 

Jouw pakket wordt pas verzonden wanneer wij de bevestiging krijgen van een geslaagde betaling door de uitgever van jouw betaalkaart!


Mijn levering

Naar welke landen leveren jullie uit?

Momenteel versturen wij jouw favoriete producten enkel naar België en Nederland.


Wanneer wordt mijn pakje geleverd?

Wij trachten steeds om jouw pakketje binnen de 24-48u te verzenden nadat je jouw bestelling hebt geplaatst.

Van zodra jouw bestelling is ingepakt en overhandigd aan de transporteur, krijg je van ons een mailtje. We bezorgen jou dan ook een track & trace code zodat je jouw pakketje kan volgen.

Onze transporteur levert normaal de dag nadien.


Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Voor pakketjes onder de 70 € bedragen de verzendkosten 5,95€.

Bedraagt jouw bestelling meer dan 70€!  Top! Je hoeft geen verzendkosten te betalen.


Ik woon in de buurt, kan ik mijn pakketje ook zelf komen afhalen?

Dat kan, enkel na afspraak.  Wanneer je bij jouw bestelling aanduid dat je jouw pakketje wenst af te halen, zullen wij jou telefonisch of per mail contacteren om een afhaalmoment vast te leggen.


Ik was niet thuis toen de koerier langs kwam, wat nu?

Onze koerier komt 1 keer langs met jouw pakket.

Ben je niet thuis?  Geen stress!  Jouw pakketje zal dezelfde dag nog afgeleverd worden bij een afhaalpunt bij jou in de buurt!

Je zal ook steeds een briefje in jouw brievenbus terugvinden of kan deze info raadplegen in de app van B-Post.

Wanneer je jouw pakketje niet afhaald binnen de 10 dagen, wordt dit automatisch naar ons terug gestuurd.  Je zal dan zelf instaan voor de verzendkosten.

Heb je nog een vraag over één van onze leuke producten?

Vul onderstaand contactformulier in of stuur een mailtje naar info@mashupsbykim.be