Ik heb een foutje gemaakt. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Dat kan alleen wanneer we jouw bestelling nog niet hebben verstuurd. Van zodra jouw bestelling is vertrokken, kan er niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.
Wil je iets aanpassen? Mail dan naar info@mashupsbykim.be
Wanneer je jouw bestelling ontvangen hebt, is het wel omgelijk om artikelen om te ruilen.
Kan ik producten retourneren?
Heb je je vergist bij het bestellen van een product en ben je niet helemaal tevreden? Kan gebeuren!
Je kan (een deel van) jouw bestelling ruilen of terugsturen binnen de 14 kalenderdagen na de levering van jouw pakket. Hou er wel rekening mee dat de retourkosten steeds voor jouw eigen rekening zijn!
Wanneer je producten retour stuurt, doe je dit steeds met een track & trace code. Pakketten die verloren gaan zonder een track & trace zullen niet terugbetaald worden.
VOORWAARDEN VOOR RETOUR:
WAT MOET JE DOEN?
Een artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Komt dit terug op stock?
Jammer te horen dat jouw favorietje net niet meer beschikbaar is!
Wij proberen er steeds voor te zorgen dat onze stock zo snel mogelijk terug wordt aangevuld. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van onze leveranciers.
Volg ons alvast op social media en schrijf je in op onze nieuwsbrief, dan houden wij je op de hoogte als producten opnieuw op voorraad zijn.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij het afronden van jouw bestelling kan je kiezen uit volgende betaalmogelijkheden:
Hoe geef ik mijn kortingscode of cadeaubon in bij mijn betaling?
Bij het afronden van jouw bestelling kan je de kortingscode of code van jouw cadeaubon invullen.
Klik op "Kortinscode/cadeaubon toepassen" en de korting zal automatisch verrekend worden.
OPGELET!!
Jouw pakket wordt pas verzonden wanneer wij de bevestiging krijgen van een geslaagde betaling door de uitgever van jouw betaalkaart!
Naar welke landen leveren jullie uit?
Momenteel versturen wij jouw favoriete producten enkel naar België en Nederland.
Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
Wij trachten steeds om jouw pakketje binnen de 24-48u te verzenden nadat je jouw bestelling hebt geplaatst.
Van zodra jouw bestelling is ingepakt en overhandigd aan de transporteur, krijg je van ons een mailtje. We bezorgen jou dan ook een track & trace code zodat je jouw pakketje kan volgen.
Onze transporteur levert normaal de dag nadien.
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Voor pakketjes onder de 70 € bedragen de verzendkosten 5,95€.
Bedraagt jouw bestelling meer dan 70€! Top! Je hoeft geen verzendkosten te betalen.
Ik woon in de buurt, kan ik mijn pakketje ook zelf komen afhalen?
Dat kan, enkel na afspraak. Wanneer je bij jouw bestelling aanduid dat je jouw pakketje wenst af te halen, zullen wij jou telefonisch of per mail contacteren om een afhaalmoment vast te leggen.
Ik was niet thuis toen de koerier langs kwam, wat nu?
Onze koerier komt 1 keer langs met jouw pakket.
Ben je niet thuis? Geen stress! Jouw pakketje zal dezelfde dag nog afgeleverd worden bij een afhaalpunt bij jou in de buurt!
Je zal ook steeds een briefje in jouw brievenbus terugvinden of kan deze info raadplegen in de app van B-Post.
Wanneer je jouw pakketje niet afhaald binnen de 10 dagen, wordt dit automatisch naar ons terug gestuurd. Je zal dan zelf instaan voor de verzendkosten.
COPYRIGHT © MASHUPS BY KIM