Ik heb een foutje gemaakt. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Dat kan alleen wanneer we jouw bestelling nog niet hebben verstuurd. Van zodra jouw bestelling is vertrokken, kan er niets meer gewijzigd of geannuleerd worden.
Wil je iets aanpassen? Mail dan naar info@mashupsbykim.be
Wanneer je jouw bestelling ontvangen hebt, is het wel mogelijk om artikelen om te ruilen.
Kan ik producten retourneren?
Heb je je vergist bij het bestellen van een product of ben je niet helemaal tevreden? Kan gebeuren!
Je kan (een deel van) jouw bestelling ruilen of terugsturen binnen de 14 kalenderdagen na de levering van jouw pakket. Hou er wel rekening mee dat de retourkosten steeds voor jouw eigen rekening zijn!
Wanneer je producten retour stuurt, doe je dit steeds met een track & trace code. Pakketten die verloren gaan zonder een track & trace zullen niet terugbetaald worden.
VOORWAARDEN VOOR RETOUR:
WAT MOET JE DOEN?
Een artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Komt dit terug op stock?
Jammer te horen dat jouw favorietje net niet meer beschikbaar is!
Wij proberen er steeds voor te zorgen dat onze stock zo snel mogelijk terug wordt aangevuld. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van onze leveranciers.
Volg ons alvast op social media en schrijf je in op onze nieuwsbrief, dan houden wij je op de hoogte als producten opnieuw op voorraad zijn.
Onze partners
COPYRIGHT © MASHUPS BY KIM