CONTACT/FAQ

Zit je met een vraag over jouw bestelling? 

Neem alvast een kijkje hieronder!

Ik heb een foutje gemaakt.  Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Dat kan alleen wanneer we jouw bestelling nog niet hebben verstuurd.  Van zodra jouw bestelling is vertrokken, kan er niets meer gewijzigd of geannuleerd worden.

Wil je iets aanpassen?  Mail dan naar info@mashupsbykim.be

Wanneer je jouw bestelling ontvangen hebt, is het wel mogelijk om artikelen om te ruilen.


Kan ik producten retourneren?

Heb je je vergist bij het bestellen van een product of ben je niet helemaal tevreden?  Kan gebeuren!
Je kan (een deel van) jouw bestelling ruilen of terugsturen binnen de 14 kalenderdagen na de levering van jouw pakket.  Hou er wel rekening mee dat de retourkosten steeds voor jouw eigen rekening zijn!
Wanneer je producten retour stuurt, doe je dit steeds met een track & trace code.  Pakketten die verloren gaan zonder een track & trace zullen niet terugbetaald worden. 

VOORWAARDEN VOOR RETOUR:

  • Zorg er ook voor dat de producten steeds in de originele verpakking en met alle toebehoren terug worden verzonden.
  • De producten moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn!
  • Producten met gebruikssporen (vlekken, parfumgeur, krassen,...) worden niet aanvaard
  • Artikels uit onze Sale of die aangekocht werden met een speciale korting, kunnen niet geretourneerd worden.


WAT MOET JE DOEN?

  • Stuur binnen de 14 dagen na ontvangst van jouw pakket een mailtje naar info@mashupsbykim.be met als onderwerp 'Retour bestelling (bestelnummer)'

  • Breng jouw pakketje binnen bij de bezorgdienst naar keuze in de originele verpakking, volledig intakt en stevig ingepakt.  Voeg het retourformulier dat je van ons ontvangen hebt bij in jouw pakket.

  • Stuur jouw pakket op naar onderstaand adres:
    Mashups by Kim
    tav Kim Van Caer
    Pater Vertentenstraat 39
    9220 Hamme

  • De terugbetaling van jouw producten zal gebeuren binnen de 14 kalenderdagen nadat jouw pakket is toegekomen bij Mashups by Kim.  Dit enkel wanneer de producten onbeschadigd terug komen.



Een artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Komt dit terug op stock?

Jammer te horen dat jouw favorietje net niet meer beschikbaar is!
Wij proberen er steeds voor te zorgen dat onze stock zo snel mogelijk terug wordt aangevuld. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van onze leveranciers.

Volg ons alvast op social media en schrijf je in op onze nieuwsbrief, dan houden wij je op de hoogte als producten opnieuw op voorraad zijn.

Heb je nog een vraag over één van onze leuke producten?

Vul onderstaand contactformulier in of stuur een mailtje naar info@mashupsbykim.be